knähelveteeee

Godmorgon. Pigg och allert kanske man inte är men jag har ändå kämpat mig upp. Kan inte sova bort hela dagarna. Jobbar ju ändå inte natt nu på länge och HAR NI SETT UT? Solen lyser ju idag med. alltså otroligt tur man kan ha.

Så för en gångs skull tänkte jag inte sitta här och dega tills jerry slutar. han slutar ju trots allt ikväll kl 21 så..haha..

Jag ska försöka resa mig upp och ta mig till duschen... eftersom mina knän vägrar att bli bra så börjar jag faktiskt fundera på att ringa en doktor. även om jag är trött på att gå dit och höra att de inte kan göra något. De är säkert lika trötta på mig.. "När ska hon inse att hon kommer få ha ont hela livet" .. Sorry guys.. jag tänker inte acceptera... Något borde dom ju kunna göra..eller är de bara för lata för att hjälpa till bara för att de inte hittar något fel..någonsin..

Hahaha en gång trodde dom ju typ jag hade knarkat, då skakade jag i benen, de sa också  att jag mådde psykiskt dåligt och ville ha mig till psyket... visst jag mådde inte hundra gunnar i huvudet då... men skakningarna har kommit tillbaka ibland och det är liksom alltid när man gjort samma sak.... men ... det är ju bara jag som knarkar eller har ett psykbryt... Väl lättare att skicka vidare mig.

Men iofs... de skickade mig till en doktor i eslöv, och en psykolog (vilket jag avbokade) och då fick jag gå till sjukgymnasten och hon tipsade mig om inlägg i skorna.. och de har fungerat superbra ända fram till nu.. det komiska var att sjukgymnasten satt och pratade halva tiden om hur jag hade det och hur jag mådde.. jag vet att det finns sjukgymnast blandat med såndär "knäckare," Naprapat eller vad det heter.. men inte visste jag att de hade blanding mellan psykolog och sjukgymnast... haha.. jaja..

iaf... så funderar jag på det idag... men jag vet inte.. jag är som sagt trött på att se deras förvirrade miner och kli i håret..
så jag tänkte nog vänta några dagar till.. för hur det än känns idag så var det värre i onsdags.. och det är ju ett bra tecken..

nu ska ja in i duschen, alt äta frukost. Ska möta vixi kvart över tolv.

Kommentarer
Postat av: brainy

jag vet inte vart man hittar den pillen faktiskt, men att testa i trettio dagar låter ju inte helt fel :P hahaha.

vet du, jag har saknat dig också i dagarna. <3

2009-01-02 @ 20:03:53
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0