julen e ute

Då har man vaknat idag med. Ska jobba natt inatt om folk undrar varför jag sover hela dagarna..
Just nu försöker jag få babe att resa sig och gå till jysk med mig. hihi.. sen ska vi äta-... har jag bestämt för jag är hungrig... konstant hungrig nu för tiden... haha..nu när man börjat äta mycket mat och börjar bli lite småfet så där så känner man hur mycket mat man behöver.. haha

jaja... jag slutar nog äta när jag inser att det snart är bikinisäsong =D jag menar vem blir inte motiverad av en sådan sak?? HAha

Vår fina julgran helt i guld
Och igår så plockade jag ner alla saker från granen så nu ska babe bara plocka ner själva granen.. oj nu reste han sig.. betyder nog att han börjar komma igång =D bäst ja slutar.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0