jag kan iaf dansa bättre än blondinbella

Satt här och skulle egentligen stänga av datorn, precis när jag kom på att jag var ju tvungen att se hur blondinbella reagerade när hon åkte ut från lets dance... haha.. mohaha..

jag tycker så synd om henne.. nooot.. alltså jag har ju läst hennes blogg och inte riktigt fattat varför jag inte kan gilla henne som alla andra verkar göra.. och när jag nu även har sett och hört henne så förstår jag fortfarande inte varför.. hon pratar ju hela tiden.. och jätteirriterande...  precis som jag gör... sådär pipigt, barnsligt och låter ingen annan prata och är så där halvt ego som verkligen tror att "alla gillar ju bara mig" och vet inte om det själv ens.. (jag har snälla vänner som skäller på mig när jag blir lite fööör mkt, tackar för det)

haha.. precis sådan är ju jag med.. jag är en blondinbella... i brunett-malte-format..

you go girl... i vilket fall som helst fick jag bekräftat genom lets dance att jag var snäppen bättre dansare än hon .. alltid något..
så även om hon fick vara med i lets dance men inte jag, så kan jag ju säga att jag hade ju iaf dansat lite bättre än henne..

Men jag stör mig så mycket på mig själv att jag ska ödsla massa (avundsjuk-)tid på att sitta och störa mig på en annan människa..när jag istället kan resa mig från min feta röv och göra något åt situationen...

Ibland är jag alldeles för lik en bitterfitta... verkligen.. fy på mig..

Jag i badkaret


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaa på nåt sätt känner jag igen mig i ditt inlägg :) Men det är ett stort steg att inse att man kanske är lite för negativ ibland.

2009-02-13 @ 17:15:57
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0