jag en speciell kursledare??

detta är vad jag ska hålla på med 10 lördagar framöver =D jag ska hålla i dansleken på medborgarskolan. Det ska verkligen bli superduperroligt och jag är så nervös =D haha

jag har hittat en bra sida på internet som jag nog kommer hämta rätt mycket lekar ifrån. jag har ju ingen aning om hur man gör sånt här.. men det ska nog gå bra..

Sitter och jobbar natt nu. Jag tycker det går rätt slött än så länge.. men jag har det ändå rätt bra. Jag har ju mycket att planera. Både på detta jobbet och så då som sagt för dansleken.

Jag har heller inte startat några serier än så därför tiden står nästill still.. får nog starta någon nu. ska nog se gossipgil tror ja,

iaf.. nu måste ja h'nga upp tvätten..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GRYMT! Får vilka åldrar ska du undervisa?



Sv: Njee jag tyckte kanske itne heller att det gjorde så mycket att hon åte redan :)

2009-01-24 @ 10:17:06
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0