ja vill till roskilde.. . .

Denna natten är ju verkligen seg om något. Tack vare att man börjar klockan 20 istället för 22. Men det blir ju lite extra i fickan ..

Sitter och funderar en del över sommaren. Fick ju reda på att folk skulle till roskilde och jag kände en stor längtan över att få vara där med dom. Darling sa ja när vi blev tillfrågade på festen men när han vaknade dagen efter sa han blankt nej.
Alla gillar ju inte festival så jag klandrar ingen.. Frågan är om jag vill dit ändå?? haha.. iaf så hade det var hur kul som helst och jag hade nog kunnat lösa det ..

Men jag och Darling har ju även pratat om att åka utomlands.. och så oekonomisk jag är och superdålig på att spara så känns det som om det blir svårt för mig att välja båda..
eller så ser jag till att jobba hur mycket som helst så jag inte kan spendera upp mina pengar.. det har fungerat förr så jag kan ju göra det nu med =D

så någon som behöver mig är det bara att ringa =) Imorgon så söker jag extra =D

blääääää.... tiden står stilla... bara 3,5 timmar kvar nu typ... börjar få sittsår =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0