invigningsdag

Försöker få tag på människor som inte verkar vilja bli nådda... samtidigt som jag sitter och har halvbråttom iväg till dansen..
ändå slinker ja in här för att skriva detta, helt meningslösa inlägget...

iaf.. idag ska ja dansa med mina nya skor.. ska bli kul =) ser inte ut som jag kommer få dansa på torsdag men det gör absolut ingenting. . .jag är inte speciellt duktig ändå.. jaja..

och babe kom hem och är förkyld igeeen... jag tror med att han är lite allergisk mot ästår. så vi får nog se oss om kring för andra lösningar.. för han vill nog inte gå runt o vara sjuk hela tiden.. det är tydligen bara jag som vill det =D
äh.. vill och vill men jag vill ju inte göra mig av med katten även om jag är allergisk.. men mne.

såå... nu ska ja leta upp ett par byxor sen sticka till dansen med telefonen i örat =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0