great, really great

Jag älskar sådana här dagar då allt bara går i ett och det enda man gör är att umgås med folk.. till 100%...
så har det verkligen varit idag och jag har njutit varje minut.. även om jag betedde mig  halvt som en "pmskossa" när det inte fungerade som ja ville när vi spelade rockband.. ja har inte pms.. ja bara sa det fär vissa har svårt att ta att tjejer är sura utan att ha pms.. men det var ju bara tjejer som va där så ja tror de hade fattat..

som brainy sa.. "Nej jag har inte pms, det är du" eller något liknade sa hon,

Vilken tur jag har alla fina människor runt omkring mig... tack för det kära vänner och systeryster. . och pojkvän så klart.. även om jag lämnat honom sjuk i soffan nu två dagar på rad..

mohaha

imorgon blir det antagligen sova och ikea.. jag ska ju jobba natt.... och så måste ja ringa JAG för att rätta till min alldeles för höga lön.. även om det var rätt najs att för ett tag ha så mycket pengar på kortet.. som tur väl var förstod jag rätt snabbt att det inte stämde.. tyvärr..

jaja.. babe tittar på LOST på datorn så ja får väl försöka hitta något på tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0