date? ! ?

På lördag ska jag och Babe gå på bio. Det har jag bestämt. Jag tänkte att vi skulle ha en sådan heldag. Kanske skulle man gjort något på förmiddagen och sedan avsluta kvällen med något gott och bio.. .. men jag vet ju inte hur sugen han är på att umgås med mig en hel dag. . .vi får väl se

På jobbet idag går det iaf bra. jag har redan ätit upp mina mackor och jag är sugen på något sött så jag sitter och kränger vindruvor och dricker saft. . saft utan socker denna natten. Förra natten hade jag med... Vet inte om det är som jag bara inbillar mig men det känns som jag verkligen är beroende av socker.

Jag ska stå ut och när mina 1 kg vindruvor är slut hugger jag in på äpple =D haha... jag ska nog vinna denna natten med tror jag.

Sitter även här och hoppas innerligt att min klänning från stylebystars kommer imorgon eller på fredag så att jag kan ha den på lördag. hoppas hoppas..

nu ska jag se ett till avsnitt av Desperata Husrfruar, sen ska ja stryka och städa toaletten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0