tjao tjao

Goddagens alla kära.. Jag såg inte att det var fredagen den trettonde förrän jag kom in här... men jag hade min otursdag igår så jag tror inte att denna iaf kan bli värre...

Nu ska jag snart gå och fixa till mig sen ska jag möta Vixi för vi ska gå in på biblan och hyra cdskivor (haha ja) och sedan gå in på specsavers sedan ta en fika . . vi kommer ju komma ut o fika när det är som mest folk ute... varför??

jjaja... danslek imorgon då. Får se hur många barn som kommer efter förra veckans fiasko. Jag hoppas på att de flesta kommer tillbaka så jag får chans att rätta till allt efter en annans fel..

JA... annars är det väl inget annat nytt.. Darling är o tränar tror ja, han gick när jag pratade i telefon så..

nej nu har ja bråttom, även om vixi alltid är minst fem minuter sen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad var det som gick fel förra veckan då? Och gick det verkligen så fel som du tror? Ibland förstorar man ju allt själv.-

2009-02-13 @ 17:16:33
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0