Skooooor gör mig lycklig

Källa: Halens

Jag har suttit och spanat in dessa skorna från halens nu många nätter och just idag kan jag inte förstå varför jag inte har beställt dom än?? Dom är sjukt snygga och de är ju superbilliga..

Jag tror att det har lite med att göra att jag redan har så många skor.. men just sådana har jag ju inte...

Så jag hoppas att de finns kvar imorgon med så ska jag hem och rådfråga med min älskling. inte för att han kommer kunna hindra mig från att köpa dom, men för att jag gillar att argumentera lite inför mina skoköp. Det känns som skorna kommer med mer glädlje då när jag verkligen får tänka till..

eller så är det bara att jag måste ha alla fina skor jag ser.. haha.. =D
Dom ska stå bredvid mina andra fina rosa skor =D


Visst kommer de bli ett tjusigt par???

Kommentarer
Postat av: Sanna

åhhh, jag vill också kunna gå i sånna

2009-02-23 @ 20:21:33
URL: http://trummot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0