sjukhus

Då har man anlänt hem från sjukhuset då. Jag hittade Brainy liggandes i en säng på MAVA. Stackaren. Men hon hade iaf fått lov att börja dricka cola igen =D haha.. det var nog det värsta att vara utan.

Vi satt och pratade om allt från snoppar till blondinbellas pojkvän, sen fick hon en rumskamrat och det oisolerade tygbiten drogs för. Maten serverades i form av stuvad vitkål, färsbiff och potatis (säkerligen konserverad).

Efter ett försök att prata tyst för att inte störa den högljudde grannen gick vi ner en sväng till pressbyrån. Jag upplyste sköterskorna innan vi gick att jag var undesköterska så skulle det hända min Brainy något så fixade jag det =D

Vi gick en liten runda och kollade runt. Man har ju inte utforskat sjukhuset så mkt egentligen men nu hade vi ju ändå tid efter jag tryckt i mig mina två korv med bröd. En cigg, och sedan åkte vi upp i hissen som är byggd som ett stall till avdelningen igen. Satte oss i allrummet och tittade på tv och sen körde jag hem. Jag vet egentligen inte varför för här hemma är jag superensam förutom en tjurig katt.
Till och med personalen tyckte inte jag skulle lämna henne där nu när det var festival och allt. Jag bara: HUH?? Festival?? haha..

ja iaf.. nu e jag hemma och känner mig som en trist kompis som hellre sitter hemma i soffan helt själv än håller henne sällskap på sjukan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0