sista natten på ett tag som ja fyraflummar D=

Vilken natt =D Även om jag tycker det är mycket skönare att vara "hemma" på det vanliga stället och jobba så är det ändå segare än segast.
Kan bero på att jag inte har haft något att kolla på. Inga serier eller något alls. Så jag har bara suttit och kollat runder på internet.

Jag har faktiskt beställt två saker. Den ena saken är en katalog från Lunds universitet med olika kurser.. får väl se om jag någon gång kan hitta något som faller mig i smaken.
Det komiska är att varenda gång jag funderar på att plugga så tänker jag hela tiden på så mycket jag vill . Men i slutändan brukar det ändå bli att jag tycker att socionom känns mest rimligt.. så varför pluggade jag då inte bara direkt till det istället?
ja... den som kan svara på den frågan vinner ett daim.. känns som om det hade passat mig verkligen.. man får ju så många valmöjligheter med efteråt. jag hade nog trivts bra som en sådan som plaserar ut barn eller planerar och lägger upp planer och så.. ja jag har ingen aning om vad jag snackar om men jag hade velat göra det =D
meeeeeeeeeeen... vi får la se =D sen är det ju det att när ja bestämde mig för att vänta med att plugga just till socionom så bestämde sig alla andra för att plugga just till det så nu behövs d säkert inga sådana när ja väl blir klar isf..

ahah..

iaf.. den andre grejen ja bestället var ett sk kosttillskott för 200 spänn =D man ska ta en tablett 30 minuter innan man tränar eller äter (antar att de menar den största måltiden på dagen?) Vad gör den då?? Jo den gör så att man orkar med och så bränner man mer fett..
Så skulle jag nu på gymmet stå och se helt galen ut och vara drogad, så e d för jag har beställt något skit från internet..
men jag tyckte att det lät bra och jag kunde inte hitta några konstiga saker i det heller.. hmm nu när ja tänker efter så stod d inte alls vad d var i dom.. bara örter.. haha.. hur bra e d??

ja.. iaf ska ja va slimmad till beachen 2009 får ja hursomhaver lägga på ett kol så de tabletterna får helt enkelt fungera bäst dom vill..
kanske är det sådana psykologiska tabletter (ellar vad det heter) som egentligen inte fungerar men man tror på dom alltså så fungerar dom..ja ni fattar ??

haha.. mitt vanliga 4-flums-inlägg kommer ju bli hur bra som helst..

när ja skriver så här sent så skriver ja faktiskt utan att tänka på vad ja skriver ja bara skrver det som faller mig in.
antar att detta är helt olästbart för er (dig?) och att ni fattar noll, men det gör inget för det roar mig iaf .

jag längtar tills imorgon när jag kommer hem, då ska jag sova till tio sen ska jag upp snabbt och göra mig iordning sen ner på grappa för att träffa en som  heter samma som jag =D sen blir det att fixa lite saker till jobbet, som tejp, kolegieblock och pärmar.. jag ska få ordning på mina papper hade jag tänkt.. det får vara slut med att ha köksbordet belamrat med mina viktiga pappor i en salig röra..
någon som är en höjdare på att organisera?? läääär mig snälla =D

stackars ekkorrenelia... sjuker som hon är.. hoppas att hon kryar på sig den söta damen =D

ja och så ja då? ja pratade med stoffe innan på msn.. han är i sydney för er som inte vet. Och vet ni? Han startade webcameran så ja äntligen fick se honom. var ju hundra år sedan.. så konstigt det kändes.. helt plötsligt så (eller ja inte helt plötsligt jag fick ju faktiskt tjata en hel del innan hon visade sig) dök hans nyblivna tjej upp och vinkade.. hon är tysk, som inte är tysk som kommer fårn ett annat land som bor i tyskland med hittade stoffe och reser nu med han i australien.
haha jag skrev att hon vad söt men absolut inte så söt som mig. för det var hon inte.. han höll väl med mest för att vara snäll =D
Snart är det iaf bara en månad kvar tills han kommer hem och det ska bli skönt att ha han här =D

Nu ska jag gå och ge tjejen meducin..

hajdå

Kommentarer
Postat av: Nina

Det e aldrig för sent att börja plugga maaahalin.... Gör det som känns rätt bara och tänk inte så mycket... :)

2009-02-25 @ 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0