sims, synundersökning

Jag såg topmodel hemma hos syster. mycket trevligt även om jag var off..

har varit sjukt trött hela dagen. antar att jag vaknade på fel sida för jag har inte varit speciellt glad heller.. inte för att jag är sur men ja ni fattar.. . .

Hann spela lite sims innan.. och det är verkligen beroendeframkallande. jag till och med ligger och tänker på sims när jag ska lägga mig nu .. haha liksom: Shiit hur ska jag nu göra för att få in lilla Jerry junior på privatskolan, och Jerry har inte så många fysik-poäng så att han kan bli befodrad..

sicka jävla bekymmer jag har .. haha

synundersökning imorgon.. förhoppningsvis så hittar de något.. eller så är det bara jag som är så knäpp och tror jag ser dåligt, men inte gör det.. ja kanske inte kan läsa helt enkelt? haha

ja vet itne..

trött är jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0