shooot

Fasiken .. . såg topmodel hos systeryster och hon gjorde en helgod grej vi åt till... fruktsallad med typ hemmagjord vaniljsås.. hon är fan grymmare än grymmast..

jag kom hem vid elva igen och då var älsking inte hemma, han är på villovägar tydligen.. får väl se när han anländer hem igen.. jag kommer nog inte kunna hålla mig vaken.. han nämnde någon gång vid två.. haha.. pokerfreak.. min lilla sötnos..

ja.. och så blev jag så arg på sims2... när jag verkligen hade kommit igång så hängde sig hela skiten sig.. och så fick jag starta om datorn. jag har inte ens startat spelet igen för att kolla när jag sparade sist. jag antar att det är sjuuuukt längesedan . . .

ja nu ska ja försöka sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0