nu jevlar

Ska hem till morbror frille och titta på lets dance snart. Räddaren i nöden han alltså =D haha.. som tack så får han tre öl av mig =D hiih..

stackars brainy som ligger på sjukhus. Ni kan tänka er hur chockad jag blev när hon ringde från skyddat nummer och sa med klen röst: Hej det är Brainy. Jag bara: Men hallå va fan ringer du på skyddat nummer för?? haha.. svaret: För jag ligger inlagd på sjukhuset...
det värsta var ju att hon gjort det sen igår och jag har inte funderat så mycket på varför ja inte hört ngt från henne.. alltså ja har ju inte blivit orolig.. borde ja de?? haha..
ja hon skulle väl antagligen få komma hem imorgon så då ska jag leka med henne. vi ska starta vår fina blogg då.

jag kom ju på nu i all hast att jag inte planerat något från barndansen imorgon. jag får ta med mig block o papper till morbror.

nu måste ja fixa det sista innan han hämtar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0