Nattsamtal med (en glömsk)Babe

-:- Smelata -:- säger:

vad ser du på tv?


babe säger:

jag ser always sunny in philadelphia


-:- Smelata -:- säger:

okej =D ja såg en dokumentär innan om en tjej som bantade ner sig till size zero på 30 dagar.. sjukt bra.. haha d värsta är väl att jag tyckte den var bra på fel sätt.. =D


Babe säger:

haha


Babe säger:

ja du får inte bli ett skelett baby


-:- Smelata -:- säger:

haha nej ja ska inte bli skellet =D d kommer ja aldrig att klara.. men lite magrutor har väl inte skadat någon?


Babe säger:

hahha bara du inte blir för biffig


babesäger:

då blir jag kanske rädd för dej istället


-:- Smelata -:- säger:

haha nej men den ska bli platt.. =D


-:- Smelata -:- säger:

haha ja kanske blir biffigare än dig =D


-:- Smelata -:- säger:

då e d ja som jagar dig upp för trappan med tvättpåsarna =D


Jarru säger:

hahaha


Babe säger:

ohh fan jag har glömt tvätten


Babe säger:

bra du nämde tvättpåsarna


Babe säger:

kommer strax


-:- Smelata -:- säger:

haha D=


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahaa, man känner igen sig :)



Ja gud det här med åldern.. Mina arbetskamrater säger till mig att 25 är det nya 18. Lite för att retas, men ändå stämmer det säkert med tanke på hur det var för några år sen.

Vi får ta dagarna och åren som dom kommer bara :)

2009-02-24 @ 18:51:25
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0