lyckat ändå

Fikan med morbror frille gick som vanligt smärtfritt. var mycket trevligt. Sen på något sätt så fick ja med honom hem till mig för att kolla på topmodelfinalen med systeryster och brainy.. ÄStår låg en stund i hans knä och mös..

men det roliga var ändå att man ibland hörde morbror frille "fnittra" till lite på lite konstiga ställen.. där vi liksom inte såg det roliga.. haha.. snacka om att killar ser på saker annorlunda..

bestämde mig för att simma imorgon med honom vid tio. Kanske jag orkar mig upp lite tidigare och går och styrketränar innan. Lite mage och ben och rygg, rumpa. tror det blir det. Får nog bli bra. sen har ja ju hela dagen på mig att göra annat.

som att åka till lund och gå och se hur en riktig lyckad danslek går till.. ska bli kul och se faktiskt.

sen ska jag och babe ha en riktig mysig kväll med varandra =D istället för på lördag för då jobbar han natt, precis som idag..

nu ska jag antingen krypa ner i soffan och försöka sova, eller så städar jag lite.. är inte motiverad till något av det så vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0