lyckad shopping

Mohaha lätt att jag ska dra med min pojkvän när jag shoppar fler gånger. Liksom dra in honom på Gina där det e värsta kriget och jag ser hur han lider, fan vad jag snabbade mig. Och jag hitade en klänning som jag ville ha. Grejen var att jag pallade inte prova så jag köpte en i s och en i m.. Eftersom dom bara kostade 29 kronor så kunde det kvitta..
Darling sa att det egentligen var lite elakt att köpa två, tänk den stackaren som inte får någon..
Den kan gå in på Tradera och köpa den ena hos mig för 1 krona =D haha..
han hade rätt för jag tog den sista i m.. men skit i det..

sen var vi inne på hm och där hittade jag ett par svarta byxor med Hög midja. först tänkte jag inte ens pröva dom för jag har inte fått på mig byxor på år och dar och jag vägrar köpa byxor i större strl än 36. då får jag banta.. men de passade superbra och jag blev så lycklig för jag letat så mycket efter just såna hur länge som helst... Det bästa av allt är ju att de är från Hm och kostade 300 spänn.. lyckat..

nu vaknade babe efter vår powenap och vi ska nu se bolt.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0