jag är död

Somnade i soffan igår och vaknade vid två, förflyttade mig till sängen och började genast drömma mardrömmar.

Det är så sjukt störigt tycker jag.

Hoppade av simningen för att jag vaknade med huvudvärk och mardrömmarna handlade just om vatten. Tänkte inte att det var värt att riskera något nu direkt efter en dröm som slutade med att jag dog. . .

Men nu ska jag till gymmet och styrketräna så jag slipper inte undan iaf..

Egentligsn har jag hört att om man drömmer att man dör, eller drömmer att man är död, så betyder det att det kommer ske en förändring... hmm.. ja vet inte.. ska nog googla det sen.. bara det betyder allt annat än just det man drömmer så är jag nog nöjd..


nu har ja bråttom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0