IRL-agents

På tal om just ingenting så har jag och Brainy nu börjat med vår bloggidé. Det börjar halvbra men jag tror vi kommer tycka det är kul ..

Bloggen handlar om uppdrag. I vardagen så ger vi oss uppdrag och uppmanar även läsarna att vara med och "leka". Så mycket roligare dagen blir när man får något sånt o tänka på.

Idag så är det "styla din lilltå". så vill ni vara med så gå in här och läs mer om reglerna och så =D

ha en bra dag.

nu ska ja duscha och göra mig redo för att leka med mina småsyskon.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahaa så sjukt bra idé! Måste kolla in där efter jobbet. Styla din lilltå, hahaa, älskar det :)

2009-02-18 @ 09:06:13
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0