hahahaha

Vilken mysig kvälll det blev igår. Jag hämtade upp morbror frille sen drack vi lite och kollade på melodifestivalen (ja det gjorde ja faktiskt) och sedan lyssnade vi på musik.
Vid tolv tog vi en sväng ner till grappa. Det var sjukt längesedan alltså. Jag drack en irish coffee och mattias en öl, sen vid tio över ett drog vi hem igen till mig och busade med Ästår. Hon sov som en stock nu fram till halv tolv när jag och jerry vaknade.. haha ska nog busa med henne varje dag innan läggdax tror ja så hon slipper busa med våra fötter =D

Mattias åkte hem vid två och jag somnade nästan direkt efter det..

Idag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut. Nu ska ja iaf äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0