gymmat

Jag känner mig så himla nyttig idag. Jag gick till gymmet =D haha.. evigheter sen. Jag sprang först i 20 minuter (egentligen är jag tillsagd att springa efter ja styrketränat men jag tyckte det var skönt att ha det avklarat) och sen styrketränade jag.

Nu har jag duschat och väntar på att darling ska bli klar för att komma och pussa på mig lite.. sen ska vi in till lund och shoppa =D myyyys eller vad så här på fredagskvisten??

Love him.. hihi

Imorgon blir det lite "tjejfest" här hos mig. Med Vixi, Sofia och möjligen två till.. Egentligen så skulle vi va hos Vixi men hon bor ju typ 30 min från stan (när man är full iaf) och jag bor fem.. så lättare att ta sig ut sen när man väl ska det =D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv:

Hello! Hahhaa, ja det blev en lång kommentar hos mig men det gör absolut ingenting :)

Jättesnällt att du skrev vad du har tycker om dom. Det är ju sånt man vill veta, sjysst att dela med sig av erfarenheter :D

Hoppas du får en toppen helg!

2009-02-06 @ 14:39:56
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0