fuck fuck

Ibland undrar jag om inte livet hade varit mycket lättare om man varit en "looser" .. En utan jobb och verkligen inte bry sig..
Man hade kunnat göra det man gillade och hade levt hemma och verkligen inte varit beroende av pengar, för man har aldrig haft några...

haha.. jag är en typsik person som aldrig blir nöjd.. det kan alltid bli bättre.. även om ja just nu tycker att det känns som om att om det hade varit sämre så skulle det varit bättre..

för folk utan framtid, är folk utan hopp, och folk utan hopp blir aldrig besvikna. O så länge man inte är besviken så är man ju lycklig . . . .

ja... whatever.

nu har ja dragit på mig mina byxor o jag fattar inte . . varför föddes ja inte fet så jag kunde slippa denna övergången?? aha. för träna är ja ju tydligen helt för lat för och omotiverad...

nu ska jag gå o fika med morbror.. men först ska ja försöka sminka mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0