delfin-i-människokropp-förbundet??

Jag sitter här och kollar igenom min mejl och hittar många roliga från folk man inte har så smkt kontakt med längre, och från sådant man inte har någon aning om varför man fått.

ta detta tillexempel:

Hej du!

Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se.
Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns.
Ha det så bra!

Vänlig hälsning,

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet
www.svedimf.3w.se

Haha det roligaste var väl ändå att jag direkt tänkte på Vixi när jag läste det?? Hon är ju så förtjust i delfiner.. men hon har ju inte ens någon mejl...
Någon som fått något liknande mejl??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0