bara massa flum

Knäna värker för jag har suttit i en obekväm stol och suttit alldeles för länge . Jag vet vad det kommer resultera i.

Och inte har jag tänkt ut något till dansleken klockan 10.00... hur ska det gå? Jag komer dessutom vara död. Se ut som ett spöke och ja, inte ha någon ork. Stackars barn. vad ska de tro?

Nej denna natten har varit segare än segast. Även om jag sov bra igår innan jag började så har jag suttit här i min dvala.. kan bero på att jag mår dåligt. antagligen. Huvudet värker lika mycket fortfarande. det började igårnatt.. trodde det berodde på matbrist men nej, inte ens förbjuden choklad har botat min huvudvärk inatt.

Nu ska jag snart gå ut i korridoren och försöka leta upp en sköterska som kan ge mig lite frukostsond. ja, jag ska inte ha den men min brukare ska.
Sonden hon skulle ha vid fyra höll på att bli försenad för det fanns inte något som tydde på att det var någon mer än vi där.. men sen kom där en efter en kvarts väntan =D

så jag får väl gå ut och ställa mig där igen och se dum ut. Det är sånt jag gör på natten.

och världens hemskaste tanke slog ju mig nu med.. jag jobbar en hel halvtimme längre idag. jag slutar ju inte förrän 08.00.. hoppas att Emma kommer tidigare än 8 iaf så jag inte behöver stanna kvar så länge.. ibland avskyr jag när man inte kommer ifrån. Men det är bara när jag slutat 8 för då har jag bara suttit och väntat i en halvtimme typ..

haha. vad mycket babbel... De som har orkat läsa enda hit ner.. stackare.. hade du inget bättre för dig??

Jaja.. iaf... upp och jobba med mig nu och jag ska säga er att det kommer bli så skönt när jag väl kommer isäng vid halv tolv.. men sen ska ju cornelia ha datorn med.. just det.. sikket skit.. ja hänger den utanför dörren =D haha eller så ber ja bara babe öppna dörren så han kan ge den till henne.. men ja måste ju isf meddela henne det.. haha nej usch.. ja får väl hålla mig vaken tills hon varit o hämtat den. i risk om att hon inte kommer förrän jäääääääättesent..
men va fan bryr ni er om detta..

hejdå

Kommentarer
Postat av: brainy

nej jag har inget bättre för mig.. :(

2009-02-22 @ 19:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/irlagents

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0