2 som jag?

Efter att ha försökt sova så länge som möjligt så somnade jag och vaknade tolv. Har nu ätit frukost och ska göra mig iordning inför mötet vid två. Jag blir hämtat ett så det är ju alldeles strax. Ha.. jag har inte förberett mig något på papper, bara i huvudet.. jag känner mig inte så speciellt duktig på det där med att hålla i möten..
Förhoppningsvis kommer jag få hjälp snart och det ska bli kul . Om det nu går igenom. Det verkar ju vara svårare än vad jag trodde..

Iaf.. jag skulle bara berätta att jag sökte mig själv på facebook. Och det visade sig att det bara fanns 1 till som hette som jag  där =D Hur coolt är inte det?? Jag borde verkligen gå och bli vän med henne. Min syster har redan blivit vän med sin "namnvän" haha.. fast ja vet inte riktigt hur jag skulle formulera vänförfrågan: Hej tänkte vi kunde bli vänner eftersom vi heter likadant ?? haha.. det är ju många som gör det liksom.. så ja.. jag vet inte .
får fundera på det lite.. hade ju varit mycket bättre om ingen hetat som ja utan bara ja.. ja kan kanske muta tjejen att säga upp sitt medlemsskap?? haha.. snällt =D

Nä.. nu har jag annat för mig som att platta mitt fågelbo till hår och klä på mig annat än ett par alldeles för stora gröna mjukisbyxor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0