Ta fram mobilen och va ärlig??


HAR DU PUSSAT NUMMER 2? - (Anders O) Haha nej det har jag inte =D

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
- (Carina) Hon är min arbetskamrat

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? - (Felix, min bror) Ja det hoppas ja blir inom en snar framtid

DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? (Helena, moster) Häftig

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? - (Arjeta) På jobbet för det är oxå en arbetskamrat

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? - (Brainys Emelie) Hon träffar ja ibland när hon jobbar

ÄR DU BRA KOMPIS MED NUMMER 39? - (Jarru) Ja det är ju min kära sambo <3 honom älskar jag =P 

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 36?
 (Hemvärnets kontor) haha nej..

PRATAR DU MED NR 45 OFTA? (Jerrys kompis Jonne) Nej, men vi pratar ju när vi ses

KÄNNER DU NUMMER 4? (Anna) Det är hon som är typ chef på medborgarskolan över dansleken jag håller i

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 40 EN KRAM? (Jenny) Ja det kan ja säkert =D

VAD HAR DU OCH NUMMER 23 FÖR RELATION? (Cherie) Haha ingen nu, vet inte varför ja har hennes nummer, men vi har dansat i samma grupp en gång i tiden och då var hon iaf mycket söt och trevlig =D

ÄR DU KÄR I NUMMER 40? - (jenny) 40 igen?? Nej jag är iaf inte kär i någon annan än min älskade Båxar-Jarru <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0