nope.. I guess not

Svar på mina kommentarer :
Brainy: njae.. du har nog rätt. jag är nog mer särskild än dum i huvudet =D

Sanna: Nej han läser ju inte min blogg... tyvärr.. jag vet inte varför men det får han ju skylla sig sjäv för nu =D haha

ja.. och dagen i all ära. Jag kom hem, sov i två timmar drygt, intervju på grappa med cornelia och en tjej, sen hem och försökte sova lite till men det var helt hopplöst.. Grannarna spelar som vanligt för hela huset och ja.. jag är väl inte den mest ljudkänsligaste men just när man ska sova så vill man inte höra dunka dunka..

har nu pratat med Brainy och jag ska köra ut till hennes lilla näste nu och rita på hennes gips.. Som jag har längtat =D får se bara om jag hittar dit.. jag kommer  nog köra vilse..

men först innan jag kör så ska morbror frille komma hit en snabbis och skriva under handlingsplanen. Najsbajs..

på tal om bajs.. min lillsis sa igår :bajs bajs mållan. det betyder bye bye på mitt och min kompis språk..
Jaha, svarade jag. och lade sedan till ett : Diarré på er =D

haha är jag inte för vitsig..

puss

Kommentarer
Postat av: brainy

den kommentaren "slajdade" du ju in redigt bra!

2009-04-09 @ 11:19:36
URL: http://www.madaska.com
Postat av: Jarru

naaaaaaaaaaaaw :)

2009-04-11 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0