nervigt

Sitter på jobb nu. Fick hoppa in extra... jag blev så klart mycket känslig över detta och irriterad över hela situationen och allt bara flög ut över babe så klart.
han försökte muntra upp mig med att det faktiskt blev extra pengar.. men jag var helt beslutsam om att pengar är fan inte allt och mår man inte bra så är inget kul. . .

nu blev ja inte irriterad på någon person som var sjuk eller så.. tro inte det.. bara det att jag har en sådan period nu att jag är lite anti . .  . och när man är servicegarant är det en vääääldigt dålig tid att vara anti på..

för just nu händer det alldeles för mycket... lönesamtal ska hållas med SAMTLIGA, semesterscheman ska pysslas ihop, lägerveckor måste fungera, alla vikarier måste bli igångsatta och godkänna sina tider de fått, och helst inte hoppa av.

sen mitt i alltihopa ska ju allt annat med rulla på. . 

mitt huvud värker.. jag har glömt min fil hemma (ja min motivation oxå för den delen) och inga hörlurar till datorn hittar jag så inte ens en film kan ja kolla på...

uppgiven?? jag??

ibland känns det som jag är fem sekunder från ett nervsamanbrott, men då tar jag ett djupt andetag, räknar till tio, andas ut och tänker på att det går över. och att jag kommer klara detta...

ja.. fy ..

men till något mycket roligare.. imorgon kommer vår nya soffa.. fattar ni att det är helt underbart? Den kommer bli så perfekt i vardagsrummet så det är inte klokt..


ja.. nu får jag väl gå och äta något.. störigt med filen... ordnar sig nog ändå =D


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0