my life is fucked up

Åh..... faaan... varför kan man inte få byta liv med någon annan bara för ett tag så jag kan få ett helt annat perspektiv på mitt eget..

sen om jag då ska inse att jag lever världens bästa.. må så vara.. men man kan även se vad som ska ändras om man ser det från andras ögon...

jävlar.. vad jag hatar min "natt-hjärna".... inte bra inte bra... får snart panik helt..

Ja.. jag vet inte. det är så mycket som jag måste ändra på enligt mitt huvud nu så jag känner att det lättaste hade varit att bara .... ja....

Nej.. får väl försöka skynda på tiden här så jag kan krypa ner bredvid älskling och känna lite kärlek.. han får mig alltid på andra tankar..

och jag säger oxå förlåt till honom redan nu på hur jag kommer vara imorgon och resten av veckan förmodligen...

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan .......and so on


ångest...

jag borde för i helvete inte ha en blogg ens tror jag... jag ska nog skita i den et tag nu... för här sitter ja ju bara o skriver massa saker som jag egentligen inte vill ha sagt..

men skit i det..

blev lite rädd för mig själv innan när jag nästan önskade tillbaka mig till jag var yngre.. typ 15 eller så.. haha.. så mycket man liksom redan känner att man inte har gjort tillräckligt i en viss ålder..

jag tror fan det kvittar hur man än lever sitt liv.. jag tror att man (eller iaf jag) kommer sitta där när jag e gammal och grå (om man nu ens blir det) och surfitta mig över hur tråkigt jag haft det..

fuck it.. jag ger upp.. imorgon skiter jag fan i allt..

var som jag sa till älskling på nästan helt fullaste allvar i söndags : Du om jag inte går till jobbet nu, och struntar i det, kommer jag få sparken.
han svarade: Ja, stanna hemma, snälla..

haha precis som om han förstod att det var precis vad jag behövde... stanna hemma.. jag behöver inte påfresta mitt psyke mer nu..
jag antar att jag får ge bort alla mina nattpass till någon som vill ha dom (och kvar har jag en kväll på 4 veckor) och sedan får jag helt enkelt leva på älsklings pengar =D haha.. perfekt..

nu ska jag börja jobba.. och då kommer allt kännas mycket bättre.. och nu hör jag till och med att tjejen är vaken.. det var smidigt =D

ses inatt..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0