My hips don't lie

Den här ungen hade jag gärna velat ha =D Hur söööt som helst =D haha . Det ska ju börja dansas itid.. Länken är en film på en liten flicka osm dansar till shakiras hips dont lie.  D=

på tal om dans.. så har jag pratat med medborgarskolan idag. och det är ett barndans till. nu på lördag. SEN är det inga fler..

Hur många gånger kan man ha det? Ja.. tio gånger stod det.. men ja har varit där fler lördagar än tio.. och tre av dom så har inga barn varit där alls.. och två av resterande gånger har det bara varit 1 =D

jaja... det blir nog bra.. ja ska nog lära barnen i min klass dansa som flickan i videon iaf =D ahaha då blir  nog föräldrarna glada =D


nu ska ja krypa ner i soffan för vixi har gått hem (hon gjorde inga popcorn så ja får väl försöka själv)

imorgon ska jag till syon vid 14.00 .. får se vad de säger..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0