meeeeeeeen

Natten har nu varat i 4 timmar snart och jag har gjort lite vettiga saker. Men det är iofs helt meningslöst när jag väl kommer till det..

aja.. jag spillde såklart ut flingor med mjölk i mitt knä när jag stoppade ner skeden för att ta en tugga.. det där med djup/volym och grejer kan jag tydligen inte riktigt bedömma rätt, eftersom jag inte har någon samsyn med mina ögon... ja
whatever..

och så har blondinbella varit otrogen (?) Det har tydligen hon Katrin sagt.. ja försökte leta upp inlägget som Katrin skrivit men det fanns ju inte..
jag tror inte på det... bara så ni vet.. jag tror inte på något =D

men men... snart ska ja gå o stryka.
ska nog först äta en knäckemacka


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0