lillsis och jag

NU har jag lillsis här och det är så trevligt så =D

Vi har just ätit tacos och vi är mätta och belåtna.. om bara några minuter kommer jag lämna över datorn till lillsis så hon kommer ju vara helt okontaktbar den närmsta tiden..
men det gör inget =D klart att hon ska få ha lite trevligt med.. haha inte bara plågas av min närvaro =D

vi ska iaf även komma överens om en film vi ska kolla på ikväll... och vet ni vilken film hon vill se?? Rädda Willy 2... d var väl sjukt längesen man såg dom filmerna?? haha... han e ju för söt med.. (valen alltså) haha



ja.. nu är min tid ute..
 
LillsisLillsis =D världens sötaste är hon och så har hon världens finaste hår som jag absolut inte låter henne varken klippa av eller färga.. =D

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, där är väl ingen val i den filmen??? ;-)

2009-04-13 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0