jahapp

Igår va jag och Jerry hos hans vänner. Det var helt okej och trevligt. Så vaknade jag imorse och helt täppt i näsan.. upp till barndansen och det kom 1 barn.
Det kändes smått meningslöst faktiskt men samtidigt så var det ju mycket kul för man kan ju fokusera på bara det barnet då och "lära känna" dom lite mer.
Så vi hade olika tävlingar mot varandra och dansade lite balett, sen gick vi med våra skor på huvudet.

Jag gissade vad hennes föräldrar hette och ja, jag var inte så bra på det =D

H: Vad jobbar du med?
Jag: Jag är personlig assistent
H: Vad är det?
Jag: Jag hjälper en tjej att klara av det som hon inte själv kan göra
H: Jasså, hon kan inte gå, hon kan inte prata, och det är svårt att förklara?
Jag: Hmm.. nja.. något sånt


Och på tal om ingenting så fick jag en låt till mig på "festen" igår. Det var Ponta som spelade den, och så hälsade han från Brainy... tack så mycket Brainy... haha den var bra =D

puss

Kommentarer
Postat av: Brainy

EY YO crazy bitch! ;-) jag vet, den låten är suveränt bra ibland. :P

2009-04-19 @ 18:00:38
URL: http://MADASKA.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0