jag+ carrie = sant

Jag gjorde ett test som visade vem jag var i SATC-filmen..

och gissa vem jag blev?? Ja just det.. carrie =D haha vad oväntat verkligen,.

Är det inte kul när man har vänner som snabbt kan sätta in en i en annans liv. Som Vixi har förmågan att jämföra mig med olika kändisar i filmen eller kommentera hur "exakt jag brukar göra så"
Som hon har alltid sagt att i SATC är jag Carrie, i en tecknad film som heter Oliver och gänget (?) är det en pudelhona som tydligen verkar vara inspirerad av mig, I one tree hill jämför hon mig som en blandning mellan brooke och peyton..

ja... det är kul att hon han jämföra mig med så många... att hon känner igen mig i så många roller..

är det då att hon känner mig??

Iaf.. att jag är lik "Carrie" det visste ja redan för jag känner verkligen igen mig i henne.. haha.. men vem gör inte det ??

Har inte vi alla en liten stänk av alla girlsen i SATC i oss?? A little bit of Charlotte, Miranda, Samantha och Carrie =D

jag tycker det är rätt kul att kunna identifiera sig i någon av karaktärerna. Ofta hittar jag mig själv rätt snabbt, men det är inte alls samma val som mina vänner gör.. =D



Jag önskar oxå att jag hade kunnat få känna mig så stolt och självsäker över mig själv som jag gjorde för nästan exakt ett år sedan... var tog allt det vägen??

Jag ska sova på saken om cirka 4 timmar och lovar att veta mer inatt =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0