jag är besatt.. hjälp

Undrar om man kan bli besatt? Alltså på saker, eller folk.

Jag tror jag är nära ett sådant stadie nu..

Jag minns när man var tonåring och man "var kär" i någon, som till slut ledde till en besatthet av att just ha den där personen.. även om personen själv inte ville ha en tillbaka.
Jag tror att det är många som varit med om det.. och när man tänker efter så var man inte alls kär, utan bara besatt.  Om ni förstår?

Jag är nog besatt nu, men jag är så där kär-besatt... alltså besatt på ett fint och bra sätt.. liksom lite så där "fjärilar i magen" och ett leende på läpparna bara jag tänker på honom.. så till slut blir jag så "besatt" att jag måste tänka på honom hela tiden...
Får en känsla av att "jag gör vad som helst för dig" och "jag ska alltid vara med dig" känsla..

det är tur att iaf en sak i mitt liv känns bra nu.. och det är min älskade babe =D (Om nu inte någon förstod det)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhh, så sött, hoppas han läser din blogg för man kan nog inte få något finare än det du just skrev :D

2009-04-08 @ 09:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0