hatar räcker inte till

Jag blir knäpp i huvudet.
Denna natten har varit katastrof hittils och det lär ju inte bli bättre.

Jag tror jag behöver mycket starka piller för att kunna klara av fler pass alltså...


hatar nattarbete... ja.. hatar är ett starkt ord.. men vettifan om det ändå är starkt nog för att förklara hur mycket jag hatar att jobba natt... =S

Ja.. jag får iaf gå hem om 3 timmar men det känns som det är 3 år kvar. Tiden står stilla och det enda jag har fått göra inatt är att resa mig upp och ner från stolen...
så fort jag har satt mig till ro så har det hänt något som gör att jag måste resa mig...

jaja.. kanske bättre det iaf att man är sysselsatt än att man sitter och glor hela natten. ?

hmm.. ja... missförstå mig inte nu.. det är liksom själva grejen med att jobba natt, att vara vaken och så som jag tycker är hemskt.. inget annat... okej?


jaja.. whatever..

Kommentarer
Postat av: sandra-bloggen om träning och hälsa

Joo men precis det kanske gör en pushad om man läser min blogg, alla pushas ju av olika saker hela tiden:p

2009-04-21 @ 08:15:33
URL: http://fitnesswork.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

var så god.

2009-04-21 @ 09:25:29
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0