för ja e ondskefull

Idag vaknade man, åt frukost och fräscha till sig lite. Sen lämnade jag filmerna som jag och Vixi hyrde förra veckan.. skulle varit inlämnade i måndags men ja lämnade dom idag.. =S
Så det blev 93 kronor..
sen gick jag vidare till Brainy och hjälpte henne och städa.. sortera och städa lite mer.. sen drog vi hem till mig och då hjälpte hon mig att vika min tvätt... ja.. det handlar ju om att ge och ta :-D

Nu sitter jag själv här i nya soffan och lyssnar på metallica, ästår ligger och tjurar på mattan för gud vet varför och jag har inget att göra.

Jag borde nog egentligen städa upp lite mer än kläder och lite papper men palla (som alla fjortisar säger)

Kommer nog försöka popa popcorn i gryta för ja e godissugen .. . haha..

Nu smsar ja med Vixi och jag kallade henne nöt för att ja tyckte att hon inte skulle frågat varför ja undrade när jag redan skrivit det i mitt första sms.. men sen kom ja på att ja inte alls skrivit varför ja undrade i mitt sms.. haha.. ja bara tar för givet att mina kompisar fattar va ja menar.. vilket hon iofs gjorde sen i det andra smset hon skickade =D

Jag: E du ledig ett tag ikväll eller du jobbar tidigt imorgon?
Vixi: Ja är hemma nu. Ja börjar kvart i sju i morrn. Varför?
Jag: Det skrev jag ju i mitt förra sms din nöt!

Vixi: Kalla mig nöt! men vill du träffas en stund eller?
Jag: Ja det gjorde ja! Vi kan träffas en stund men bara om du vill puss
Vixi: Visst kan jag d, vart?
Jag: Hos mig?
Vixi: Okej ja kommer ja ska bara duscha

Haha och så ska hon göra sig fin med för mig. =D Vet ni vad ja ska be henne göra?? Popcorn.. för det är hon bäsat på.. så slipper ja ju det själv med..

perfekt.. (MOHAHAHA) ja bjöd hit henne bara därör men säg inte det till någon..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0