för du e dum i huvudet

Ja, denna natten har gått förvånadsvärt fort ändå än så länge. och jag har bara ätit ett glas med fil och flingor.

Jag körde ju inom statiol och köpte fil och mjölk sen så av ren vana köpte ja en läsk med som jag faktiskt inte öppnat än.

Även saften är orörd.

inte för detta är någon tävling eller så att jag inte ska äta.. för jag äter ju när jag vill och dricker när jag vill men jag tycker bara inte det känns så bra att äta och dricka på natten.

Jag känner själv att min kropp mår superdåligt av att jag jobbar natt och jag är rädd för att det ska hända något hemskt om jag äter .
Till exempel att jag´går upp alldeles för mycket i vikt eller något...

Vad vet jag? Ingenting om jag ska vara helt ärlig.
jag tror till och med jag har börjat lida av minnesluckr.. alltså jag får såna minnen som jag inte kan få ihop. tex har jag fått biljetterna till sthlm? Jag minns inte, jag minns att jag öppnade en kuvert från JAG men vad var i kuvertet, och var ja ja det. jag minns inte om ja betalt en räkning.
Jag minns inte om jag ringt samtal eller om jag postat breven. jag vet ingenting längre..

är det nattjobbet som gör mig så förbaskat dum i huvudet??

isf struntar jag att gå till jobbet..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0