fasiken (en återkommande rubrik kan ja tro)

Jag hoppas verkligen, verkligen att dena känsla försvinner illa kvickt....

på tal om något helt annat.. så ska jag och min kära Nahina äta mat och dricka vin ikväll.. vi båda är "pojkvänsfria" och det ska bli mysigt att tillbringa kvällen med henne =D

vi ska vara hemma hos mig (om min sambo) så jag har nu städat lite så där snabbt.. ni vet, gömt lite saker här och var så när jag ska öppna någon dörr så får jag halva hemmet över mig =D haha nej inte riktigt så men mina kläder pallade ja inte lägga in snyggt så dom slängde ja in i garderoben. jag lär ändå vara där och rota snart efter jag duschat och stöka upp ännu mer för jag har ingen aning om vad ja ska ha för kläder på mig..


jaja babe börjar snart jobba så det blir väl att pussa på han en sväng.. om han har tid vill säga =D


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0