dagen

Godkväll.. vilken härlig dag det varit idag.
Först var jag och Brainy i stan och letade efter ett blått linne till min lillsis som skulle ha det på sin dans imorgon, sen va jag på möte hos syon, som gick bra förutom att jag så klart inte hittade mina betyd som ja skulle ha med mig. och deras databas va sönder så hon kunde inte leta fram dom heller..

men ja fick fram det jag ville och d ska nog gå på det sättet ja vill ..

sen begav jag och brainy oss till min mor i höör. där bjöds d på allt från tacos och smällande med dörrar.. trevligt = d


ja skulle även träffat en assistent nu men han ringde och sa att det dröjde några timmar till för han nu var i höör (iofs bättre än köpenhamn där hanvar innan) så ja ska bara vänta in honom..

och ja.. vårat möte kommer inkludera öl och cider.. för att vi får det =D

ja och brainy har bestämt oss för att gå ner på b2 och ta varsin cider =D

puss

Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jag själ skulle nog heta Tildah, Elina, Mira eller någotanat gulligt :)

2009-04-23 @ 20:53:26
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0