dagen i ord.. i massor

Ja.. jag hade kunnat göra något med dans.

jag hade kunnat ha som projektarbete att hitta danspartner... för det känns som ett mkt stort projekt.. bara att hitta en kille som VILL dansa... sen ska han ju helst vara bra med.. haha


ja.. så det är ju ett förslag..

Idag har jag varit supertrött och kinkig.. Jag vaknade, åt frukost och betalade räkningar. Mitt i allt i hopa skällde jag på min pojkvän och slog sönder datorn så den startade om sig, och nu är den mycket konstig..

My bad..

Sen när pojkvän var och spelade bandy drog jag till tempelgatan och la mig för att njuta i trädgården, men tji fick ja då det kryllade av både myror och spindlar.. så jag och Brainy tog vårt pick och pack och drog till center syd för att äta glass.. Jag kom hem med en glass i magen, medan Brainy hittade både tröjor och tunikor och glass med mindre kalorier än en macflurry daim :D

Åt hamburgare och pommer (hemma då med babe som vi efter mycket om och men diskuterade fram till söndagsmiddag)

Nu ligger jag här i soffan och undrar vad jag ska pyssla med resten av kvällen. . .

Tittar på femman, äter chips och fiser låter nog rätt bra just nu . ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0