bantningsmetod

Jag och min sambo har nu skakat hand på följande:

- Vi ska inte äta något onyttigt, inte ens dricka läsk, eller godis förrän första dagen på semestern
- Vi måste träna minst 1 gång i veckan
- Den som bryter avtalet måste böta 500 kronor till den andre

varför nu detta då?

Jo för att jag är så trött på att gå runt och känna att jag blir större och större, samtidigt som jag har en chipsskål framför mig... och han känner väl likadant..

så vi ska nu inte äta något onyttigt (typ köpemat) förrän första dagen på semestern.. så häääärlgit snygga vi kommer vara den dagen =D haha.

för jag tror ju på det själv .. haha att ja kommer tappa alla mina extrakilon på 10 veckor . .  haha


jag återkommer om ämnet när jag är ca 7 kg lättare =D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0