Wasssup????? The skyyyyyy!!!!!

Idag vaknade man och var helt slut innan man ens hade stigit upp från sängen. Men det var iväg och dansade mellan 10.30-13-00... gick igenom både rumba och cha-cha... mycket kul även om jag kände för att skjuta mig själv i huvudet när jag inte fick in det på rätt sätt..
Till slut klarade jag av det rätt så bra ändå och jag fick gå hem..

Då var det duscha och sen iväg snabbt med systeryster till Nova för att vara hennes personal shopper... Perfekt yrke till mig eftersom det ger en samma känsla som att handla till sig själv, bara det att plånboken förblir i samma storlek som den var när man kom. Stolt över mig själv. Och hon hittade massa fint.. Mycket nöjd över dagens shopping..

Snart blir det iväg att dansa igen. Salsa mellan 18.30-20.00 sen ska jag och systeryster träffa Morbror Frille på Grappa för att fira hans födelsedag. 26 år... stor pojke börjar han bli =D

Ska nog ge min kära kise Ästår lite kärlek nu.. hon mjauar så surt efter mig nu =/

Så här dum kan hon se ut när hon sover i knät =D
Så här dum kan hon se ut när hon sover i knät.. hihi


Kommentarer
Postat av: Brainy

haha, vad sött. (fast hon ser väl alltid dum ut när hon sover???)





kräääm och mjölk!½

2008-11-06 @ 21:19:42
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0