vilken födelsedag sen då =D

Då var ännu en födelsedag överstökad..

På jobbet rullade det mest på som vanligt...
Men innan jobbet så satt jag och Brainy på Grappa och hon bjöd mig på kaffe, kladdkaka och cola =D tackar.. sen körde hon mig till jobbet.... en riktig trevlig förmiddag och jag är glad som har Brainy.

Lagom trött kommer jag hem till en släkt lägenhet, jag tänder och så kommer älskling och släcker igen.. Så visar det sig att han har ställt saker till mig på byrån och gömt det i mörkret.. haha... så sött.. Blommor, coca cola (på glasflaska som är den bästa colan) och syrliga godisflaskor (mitt favoritgodis) hhaha... jag måste ha hittat världens bästa pojkvän..
Sen när jag satt i vardagsrummet kom han ut med tårta med massa ljus i =D .. hihi... så himla gulligt..

Sen tittade vi på film och åt chips o dip =D

Idag funderar vi på att gå på bio.. får se vad plånboken säger =D

nu ska ja äta frukost iaf

Kommentarer
Postat av: Brainy

vilken pojkvän du har. dela med dig, jag fyller snart 25, då förväntar jag mig samma sak då, jag vet att DU har nyckel hit. hahahaahaha. ;-)

2008-11-12 @ 14:43:46
URL: http://www.madaska.com
Postat av: Anonym

GRATTIS



The Boss

2008-11-12 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0