Nu börjar det närma sig

Vaknade när älskling kom hem . Han pratade i telefon. Det känns som om jag hade kunnat ligga kvar under täcket längre.. med risk att bli för trött.
Nu gäller det att piggna till och hitta saker att göra under natten.
Tur man kan ta med sig datorn  =D lär bli mycket bloggande. .

Det regnar och är kallt ute... som jag skrev till mig syster innan : Det är vid dessa tider på året man ska sitta på Grappa och suga i sig litervis med varmchoklad, toppad med grädde, kanel och chokladsås..

Hihi.. jaojao.

Alldeles om en liten stund bär det av till stationen och till jobb. Jag har inte handlat någon kaka eller godis att ha med mig. känns helt fel eftersom det är det som brukar hålla mig vaken ... Får ta med mig något annat.. coca-cola har jag iaf ..

Sen blir den hem imorgon för att sova en timme sedan iväg och dansa salsa...

men nej... see you later folks.. jag lär sitta här och uggla hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0