Vissa saker....

Inatt när jag suttit här och tänkt och tänkt och bara funderat.. (Mellan alla avsnitt av gossipgirl då) har jag nog kommit fram till vissa saker..

Jag vill bara lägga fram det på ett så enkelt och konkret sätt som möjligt... (hmmm)

* Jag tror jag minns vissa saker som jag visst råkade glömma när jag var fjortisfull på halloweenfesten....
* Jag försöker förstå vad vissa saker betyder för mig, och kom fram till ett rätt vettigt svar
* Jag är alldeles för rädd  för att  förstöra något fint genom att säga vissa saker
* vissa saker är för mig mycket svårt att säga, eftersom vissa saker ibland sårar mer än gör nytta...
* Jag tror jag kan säga att jag nog inte har varit med om vissa saker innan, på samma sätt som nu.....
* Inom en snar framtid, kommer jag nog vilja säga vissa saker till en viss person..


Så... alla som läst detta fattar precis vad jag menar =D så skönt att ha det "sagt" och hoppas på det bästa resultatet..men nu får ni en bild på kisemisen Ästår som bäbis och jag återgår till mitt jobb..
BTW så får ni ursäkta alla mina skrivfel och grammatiken är väl inte den bästa.. men kom igen... har varit vaken waaaay too long nu ... . .



Kommentarer
Postat av: Brainy

är det bara jag, eller är bilden uppochner?

2008-11-14 @ 09:30:41
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0