feeders och pannkakor

Jag känner mig nu som världens sjukaste människa... eller njae.. kanske inte världens... men ändå..

Har just suttit och tryckt i mig fyra krispiga pannkakor med jordgubbssylt på, samtidigt som jag kollar på dokumentaren på discovery world: "Fat girls and feeders"...

Brainys porträtt av mig på en pannkaka


Hmm.. känns rätt sjukt. Hur kan man ens bli hungrig när man ser sånt??

Tycker så synd om kvinnorna som utsätts för sånt.. Visst, de äter det själv men det är som dom säger.. De har dålig självkänsla och är redan lite kraftiga.. så kommer det någon och säger att  de är attraktiva och om de äter mer och går upp ännu mer så blir de ännu sexigare.. .Eller om de då vägrar kläcker feedern ur sig att om de inte äter blir de ledsna och kanske måste hitta någon annan.

Jag tror iaf inte jag hade kunnat säga emot.. Tur jag har en pojkvän som säger: Om du blir fet så dumpar jag dig

Haha.. det är helt sant.. men det är klart... det kan ju bli fel på andra hållet med... speciellt eftersom jag redan har problem med det där med en korrekt självbild =D
menmen.,.

Nu ska jag iaf sluta sitta framför datorn tror jag..

Kommentarer
Postat av: Brainy

pannkakor utan att bjuda på mig? vet du hur pannkakssugen jag är? dumma dig stinky, dumma dumma dig... ;-)

2008-11-07 @ 07:30:06
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0