nr one

I brist på annat och trött på de andra jag har försökt mig på att skapa.. Så har jag anlänt till denna blogg och hoppas att jag kommer bli nöjd över den här.

Här hade jag min allra första blogg. Jag har egentligen ingen aning om varför jag bytte.. men jag har haft min blogg på http://metrobloggen.se/smelata  jättelänge men det är segt där.. tror jag bytte för där var allt så mycket lättare och jag är inte direkt den tekniska personen..

Ändring på det .. det är inte så svårt det där med att blogga.. Det svåraste är ju egentligen att ha något att blogga om.

Inatt så jobbar jag natt så då blir det väl ganska mycket bloggande.. eller iaf tror jag det, Om jag hinner se klart alla avsnitten av gossipgirl..


Min kise Ästår ligger vid mina fötter och sover. Jag tror att min kära sambo var lite irriterad på henne igår när vi skulle gå och sova.. Hahaha han for upp och halvskrek något i stil med "För helvete katt-fan!! Jag ska nacka dig Ästår" och så stängde han dörren till vardagsrummet.
Han hade all rätt att säga så.. hon är jobbig..
När vi har släckt lampan så går hon och äter i sin matskål, knaprar och har sig, sen går hon och besöker sin kattlåda och har i tankarna att hälsa på de i kina, för hon gräver ut all sand på hela toan, och det låter högt. Sedan tar hon en vända till maten igen och sedan kutar hon runder efter antingen en boll eller ingenting alls..
Det händer i stort sett varje kväll vi lägger oss..
Så med all rätt fick han säga så till henne igår. =D

nu tänkte jag göra mig iordning för att sedan ta mig ner till Grappa och ta en kopp kaffe med Morbror Frille


Katten sover dagen lång, Tvn på i bakgrund. Jag måste snart sättas igång med tvång, och se på min sovande katt med avund..
På grappa jag snart ska träffa morbror för en fika, måste akta så att inte alla dagarna blir för lika


Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0