tvätt och vardagliga sysslor

Det går frammåt med tvätten.. Den är inte riktig torr än men jag håller mig inom tidsramerna iaf =D
Älskling får följa med mig ner när han har kommit hem för nu börjar det bli lite läskigt att gå ner där själv,,
Någon gång har där legat en uteliggare och sovit i trapphuset. jag tycker det kännslite obehagligt att de övernattar här ibland så när det blir mörkt brukar jag aldrig gå ut bakvägen...
Samtidigt känns det ju sjukt att det ska behöva vara så för folk. Inte klokt någonstans..

just nu orkar jag inte skriva mer om mina åsikter om det ämnet. jag tänkte vila från datorn ett tag och starta tvn istället tillsammans med ett glas julmust och ästår i knät..

Sen blir det att göra köttbullar och makaroner till älskling lagom tills han kommer hem vid nio..

Halloween i fredags, strax innan jag deckade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0